Darahsatriadotcom

Followers

Thursday 30 May 2013

Rafizi Ramli Semakin Tertekan!

Pengarah Strategi PKR, Rafizi Ramli menghadapi jalan buntu apabila Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak mengulangi janji kerajaan untuk menurunkan harga kereta secara berperingkat.

"Seperti dijanjikan, harga kereta akan diturunkan secara berperingkat hingga 2017. Insya-Allah, saya akan pastikan setiap janji ditepati," katanya dalam tweet terbaru beliau hari ini.

Dalam Aku Janji pilihan raya umum ke-13 lepas, Barisan Nasional berjanji menyemak semula Dasar Automotif Nasional bagi mengurangkan harga kereta secara berperingkat antara 20 dan 30 peratus serta meningkatkan daya saing kereta nasional, jika diberi mandat untuk kembali mentadbir negara. 

1 comment:

  1. RAPUSSY NI ANAK ANGKAT NUAR KEBANYAKKAN IDEOLOGINYA MMG PEMIKIRAN OTAK YG SINGKAT MACAM NUAR JUGAK. SEBAB CAKAP PANDAI KEJE TAK BLEH BUAT. SPESIS MCM NI ASAL BUKA MULUT JE NAK MENIPU KALO BUKAN MULUT JE NAK MEMBOHONG JE KEJENYA.

    ReplyDelete

Admin tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang komen yang diberikan... Harap komen yang diberikan tidak berbaur perkauman dan tidak berunsur lucah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...