Darahsatriadotcom

Followers

Monday 10 June 2013

Cina Jangan Terus Berfantasi...


Masyarakat Cina di negara ini dinasihat tidak terus 'berfantasi' dengan mempercayai kononnya DAP boleh membawa perubahan yang lebih baik kepada mereka.

Ahli Majlis Tertinggi UMNO, Datuk Tajuddin Abdul Rahman berkata, agenda yang dibawa oleh DAP amat berbahaya dan tidak membawa kebaikan terhadap keharmonian masyarakat pelbagai kaum.

''Kerajaan Barisan Nasional (BN) selama ini bersikap adil kepada semua kaum melalui dasar perkongsian kuasa sehingga tidak ada kaum yang berasa tertindas.

''Kaum Cina perlu melihat hal ini dalam keadaan realiti dan bukannya fantasi. Kerajaan kita amat adil kepada semua kaum sehingga semua kaum dijaga kepentingan mereka," katanya.


Beliau yang juga Ahli Parlimen Pasir Salak berkata demikian pada Majlis Kesyukuran BN Parlimen Pasir Salak di Dewan Besar Felcra Changkat Lada, Kampung Gajah di sini malam tadi.

Yang turut hadir, Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Sungai Manik, Datuk Zainol Fadzi Paharuddin dan ADUN Kampung Gajah, Abdullah Fauzi Ahmad Razali.

Mengulas mengenai kemenangan BN di kawasan itu, Tajuddin yang juga Timbalan Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani yang baharu berkata, pencapaian itu menunjukkan tohmahan dan janji-janji manis yang ditabur oleh pembangkang gagal mempengaruhi pengundi kawasan luar bandar.

No comments:

Post a Comment

Admin tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang komen yang diberikan... Harap komen yang diberikan tidak berbaur perkauman dan tidak berunsur lucah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...